Pagina's

donderdag 3 augustus 2017

Opnieuw een kledingstuk gemaakt!

Joehoe, jippie!
Opnieuw iets van de nog in elkaar te zetten stukken in elkaar genaaid.
Vorig jaar naaide ik hetzelfde model al eens, maar toen ik dit stofje zag bij Noeks in de webshop uitverkoop (helaas is haar webshop gesloten eind vorig jaar) wist ik dat ik dit patroon nog eens moest maken.
Het is een hele mooie dikke tricot. Het vinden van een bijpassende contrast stof was een heel ander pak. Maar ook dat is uiteindelijk gelukt.
Knippen gebeurde ergens in het voorjaar met de bedoeling er al snel veel plezier van te hebben, helaas liep het anders. De boel liep al aardig te verstoffen, zo zonde. Maar daar was de vakantie, de oplossing voor alle tijdsproblemen. Nu dus geen smoezen meer en aan de bak!
Het zoompje is een hele minimale, dus echt net op tijd afgemaakt. Gelukkig werd het gelijk van de hanger afgehaald en aangetrokken en hoop ik dat hij de komende weken weinig in de kast te vinden zal zijn.... De foto's moesten 's avonds snel worden genomen en het donkere weer laat de kleuren minder goed zien....  De donkere kleur is in het echt heel donker paars namelijk, echt heel mooi, maar ook lastig vast te leggen.
En nu door naar het volgende stofje van de stapel!

Liefs BY JM

Patroon: Knippie 2 april/mei 2015, patroon 12
Stof: Noeks tricot met print, Bertie Kinderstoffen effen tricot



2 opmerkingen: