Pagina's

maandag 7 augustus 2017

Omslagdoek uit de by Claire agenda

In de by Claire agenda die ik gebruik staan een aantal patronen. Een tijdje terug haakte ik de poncho er al uit voor onze jongste. En nu was het tijd voor de strepen omslagdoek voor mijzelf
Ik kocht een flink aantal bollen van Yarn and Colours Fabulous. Mijn oog viel op een mooie lichtgrijs en lichtblauw. Ideaal te combineren met mijn spijkerjasje en vele andere lichtblauwe en grijze kleding. We willen de omslagdoek natuurlijk wel uitgebreid kunnen dragen!
Het is een heerlijk patroon, een beetje vergelijkbaar met het patroon van de Romantische sjaal wat ik vorig jaar in de herfst/winter haakte.
Met alle kleurwisselingen waren er aan het einde wel heel veel draden om in te stoppen, maar goed, spierballen eronder en gaan met die banaan!
Mooie eenvoudige rand er om heen en klaar is hij om te dragen.
En met dat gekke: het wil wel, het wil niet, weer hier in Nederland komt hij al snel van pas.
De foto's zijn gemaakt door mijn oudste dochter, tijdens 1 van de momenten dat de zon wel wilde!

Liefs BY JM

Patroon: by Claire agenda 2017
Garen: Yarn and Colours Fabulous: Silver, Ice Blue, Graphite




1 opmerking:

  1. Die is echt heel erg leuk geworden zeg! Leuk dat je meedeed met Link Your Stuff. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen