Pagina's

maandag 31 juli 2017

Variatie op de Lenize

In het boek Eindeloos Haken van Marianne Dekkers-Roos stond het patroon Lenize. Ik heb dat met de restanten garen van het Boho kussen gehaakt. Ik had aan het einde zelfs nog zoveel over dat ik er zelf twee extra toeren heb bij verzonnen. Van hetzelfde stofje maakte ik nog een kussen (jawel hoor, uit 1 m krijg ik 3 kussens 😊) en naaide hier met de hand het vierkant op.
Ik twijfel nog een beetje of ik niet nog een lange sliert zal haken met een picotje dat ik dan los aan de rand zal zetten met wit of dat ik het zo zal laten......
Bij twijfel eerst maar eens kijken hoe het zo bevalt, het kan er altijd nog aan worden toegevoegd, denk ik dan maar. Dus voorlopig staat het kussen zo in de stoel.
En zo zijn de bank en de stoel dus samen 1 geheel, verschillende gehaakte onderdelen, maar als rode draad voor een rustig beeld dezelfde stof!
Ik ben er blij mee!!
En nu maar lekker genieten op de fijne nieuwe bank met zijn allen, het weer is er zo nu en dan ook echt naar..... om heerlijk weg te kruipen tussen al die fijne kussens!

Liefs BY JM

Patroon: Lenize uit Eindeloos Haken van Marianne Dekkers-Roos
Garen: Natura DMC Just Cotton XL kleur 73
Stof: Kwantum 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten