Pagina's

maandag 24 juli 2017

Tweede versie

Vorig jaar naaide ik al een versie van dit bloesje en ook al met dit stofje. Helaas gebeurde er iets met het bloesje waardoor het niet meer kon worden gedragen, zo zonde....
Dus besloot ik uit de nogal grote coupon een tweede versie te knippen. Dat knippen was al geruime tijd geleden gedaan. En nu in de eerste week vakantie heb ik dan eindelijk de tijd, de rust en het geduld gevonden om het in elkaar te zetten.
Wat ik anders deed als de eerste keer is het band wat je aan de bloes zet en vervolgens in zijn geheel omvouwt en doorstikt. Ik zette het band er dubbel gevouwen aan en vouwde het om, maar zo zodat er nog een leuke rand zichtbaar is, uiteraard stikte ik het nog smal op de rand door zodat het band niet zomaar om kan klappen.
Het bloesje steekt zo in elkaar, iets wat ik in deze eerste vakantieweek erg kan waarderen!
Op naar een volgend maaksel wat ook al een hele tijd ligt te wachten om in elkaar te zetten. En hopelijk nog meer....

Liefs BY JM

Patroon: uit de bijlage van Knippie 2-2015
Stof: couponnenkraam markt Breda
Fournituren: Ank en Wil markt Breda






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen