Pagina's

zaterdag 29 juli 2017

Sterren

Op mijn lijstje "Wil ik nog eens maken", stond al een hele tijd deze kussenhoes uit Haakgeluk 1 van Claire Boeter. Na de aanschaf van onze bank en het maken van het heerlijke Boho kussen besloot ik om dat lijstje nu maar eens korter te maken 😉
Ik gebruikte hetzelfde stofje als voor het Boho kussen om zo deze kleur nog eens terug te laten komen in het interieur.
Het is een makkelijk patroon deze sterren. Heerlijk om tussen allerlei klusjes tussendoor te doen. Als tip wil ik meegeven om iedere keer tussendoor gelijk de draadjes in te stoppen dat scheelt een hoop ellende op het einde.
De kussenhoes was natuurlijk zo gepiept, en met de naaimachine had ik ook zo de sterren er op vast gezet.
Op naar een laatste kussen verhaal, want er is er nog 1 in de maak.....

Liefs BY JM

Uit: Haakgeluk 1 van Claire Boeter
Gebruikt: Phildar Coton 3 restjes uit de bak zonder wikkels


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen