Pagina's

vrijdag 9 juni 2017

Zorgenvriendje

Zoals ik in mijn vorige bericht al schreef heeft een van mijn leerlingen een groot verlies te verwerken. Om die reden hebben we met de hele klas een Troostdeken gegegeven. Maar wij, de groepsleerkrachten wilden hem graag ook nog iets geven namens ons. Dus bedacht ik dat een kind wat in een periode van veel zorgen, verdriet en vragen zit wel een zorgenvriendje kon gebruiken.
Ik had onthouden dat in het najaar een dergelijk patroon voorbij kwam bij een van onze creatieve Zuiderburen. Ik zocht en ik vond en kon na een druk op de printknop zo aan de slag. Moeilijk was het totaal niet! Echt supersnel, een tof resultaat!
Ondertussen is het cadeautje aangeboden en ik kan je zeggen de reactie was super en hartverwarmend! Het zorgenvriendje werd verwelkomt met een dikke knuffel.
We hopen dat het zorgenvriendje veel troost mag geven aan onze leerling!

Liefs BY JM




1 opmerking: