Pagina's

maandag 5 juni 2017

DIY buitenkeuken

Hallo allemaal,

Wat een heerlijk weer de afgelopen twee weken!
Onze tuin was behoorlijk toe aan een upgrade, dus nam ik eind april tijd al een bloemenperk onder handen. Nu het zo'n prachtig weer is koken we ook weer veel buiten op onze bbq. Tijdens het koken had ik al een paar keer gemerkt dat de plankjes van de bbq zelf eigenlijk te klein zijn en dat wat extra werkruimte prettig zou zijn.
En zo ging ik dus op zoek naar buitenkeukens. Ik zocht op het internet en vond inspiratie die bij mij een idee deed groeien. Ik gooide mijn idee in de groep en het werd zeer positief ontvangen.
Om tot de goede hoogte te komen was een hakblok nodig. Dus zochten we op marktplaats en vonden gelijk wat we zochten! Wat een geluk!
En nu met deze extra vrije dag van Pinksteren was het een mooi moment om de klus verder te klaren.
Vanmorgen schilderde ik het oude onderstel van een betonnen bbq wat nog stond lichtgrijs. En na een fijn fietstochtje met mijn jongste bezocht ik IKEA nog even. Een paar fijne kratjes een handig mandje en een roede met haken, mogen natuurlijk niet ontbreken in een buitenkeuken.
De fijne kruidenrekjes kocht ik jaren terug bij Intratuin en hebben we verhuisd van de ene hoek van de tuin naar de andere en zo is het een bijna compleet geheel geworden.
Nog wat mooie schalen en een plank zijn onderweg.
Maar het resultaat zo ver wil ik jullie niet onthouden! Wij zijn er superblij mee! Op naar nog meer eindeloze kook en baksessies!

Liefs BY JM





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen