Pagina's

vrijdag 26 mei 2017

Haken aan een deken

Ik hoef het niet onder stoelen of banken te steken, maar haken voor een deken blijf ik gewoonweg echt geweldig vinden.
Lang hoefde ik dan ook niet na te denken toen mijn buurvrouw vroeg of ik een deken wilde haken voor haar spruit.
Haar oog was gevallen op de CAL van Scheepjes van vorig jaar. Een patroon waar ik met veel plezier aan heb gewerkt en daarom dus ook helemaal geen straf om nog een keer te maken.
Met als voordeel dat ik nu achter elkaar kan doorwerken. En dat deed ik de laatste weken dan ook veel.
Nu is het dan tijd om eens een glimp te showen van alle al gehaakte vierkanten! Geweldig hè!
Blijft genieten het maken van een deken.
Ik duik gauw weer op de bank met een bolletje en een patroontje om verder te gaan, zodat de deken verder kan groeien.

Liefs BY JM





1 opmerking:

  1. Ziet er goed uit. Met wat voor garen ben je aan het haken?

    BeantwoordenVerwijderen