Pagina's

zondag 28 mei 2017

Borgo de Pazzi

Een tijdje terug deed ik mee aan wedstrijd op IG. Je kon hierbij het Let's get chunky Magzine winnen en het garen van een van de patronen.
Ik mocht mijzelf tot een van de gelukkigen prijzen en kreeg van @madeleenl via @bedijs een prachtig pakketje toegestuurd.
Daarin zat het magazine en het prachtige Naturalia garen.
Eerst heb ik een aantal avonden heerlijk gebladerd en gekeken in het magazine. De dames die de patronen hebben ontworpen, geschreven en uitgewerkt mogen echt trots zijn op het prachtige eindresultaat!
Uiteraard heb ik het patroon ook gemaakt, nadat ik eerst een weekje of twee het prachtige garen had bewonderd.
Het garen haakt echt heerlijk weg en geeft een heel mooi resultaat. 100% wol echt prachtig!
En het zit lekker tegen dit kussen aan! Heel behaaglijk en stevig is het resultaat geworden.
En een heerlijk tussendoortje als beloning dat ik op de helft was van de deken (zie vorige bericht). En nu dus door zodat ik snel nieuwe patronen en garens kan proberen!

Liefs BY JM









2 opmerkingen: